General Mobile E-tap5 Oyun Yükleme (YAZILI ANLATIM)

13:10 , 0 Comments


Merhaba arkadaşlar E- tap5 ler için oyun yüklemek arkadaşlar varmış bize gelip çok yardım istediler bizde faydalı bir yazı paylaşım dedik verceğimiz yöntemlere uyarsanız oyunları sorunsuz bir şekilde yüklerseniz. sorunlar yaşabilirsiniz yazıda anlatıcaz hangi sorunlarla karşılaşabilceğinizi ve sorunun çözülmesini lütfen dikkatli okuyarak yapınız..

ANLATIM (E-tap5 oyun yükleme):

öncelikle tapleti fabrika ayarlarına sıfırlayın hata verirse hata vermeyene kadar açıp kapatın.

Taplet açılınca

1. Taplet açılınca hemen internet bağlantısını kesin.
2. Ardından Ayarlar> Tablet Hakkında>Güncelleme girin. Sağ üst köşede sunucu adresini bulun. sunucu adresini http://ahsnksnsjd.com/ olarak değiştirin.
3. Oyun yüklemek için internetten oyunun apk sını indirin. Dosya yöneticisinde MyFavorite klasörüne gelecektir.
4. Apk yı Download adlı klasöre koplayın.
5. Dosya yöneticisi arkada açık kalsın; eba markete girin 10 MB civarı bir uygulama seçin. Nedeni ise bu bir bug zaman kazanmalıyız.
6. Uygulamayı indire basın. sonra arkaplanda açık olan dosya yöneticisine girin. Download klasörüne ismi rakamlı bir apk gelecek örnek: (36.apk) onu silin ve yüklemek istediğiniz apk nın ismini az önce sildiğiniz apk nın ismini yapın.
7. Son olarak eba markete girin. Ve yüklenmenin bitmesini bekleyin, o kuracaktır ama kuruldu yazısı gelene kadar eba da kalın. 
8. Uygulamaların gitmemesi için yani silinmemesi için internete çok uzun süre bağlı kalın.

Anlatım bitmiştir arkadaşlar lütfen yorum atmayı unutmayınız yardım için yorum atınız yardım ediceğiz bizzat bir teşekkürü çok görmeyin.




Unknown

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: